Door to door

Het landschap van D2D verkoop is de afgelopen jaren flink veranderd. De eisen vanuit de wetgeving nemen toe en de weerstand vanuit de consumenten is soms groot. En dit is zonde. Want in de basis is D2D één van de meest waardevolle verkoopkanalen: veel kennis en kunde bij de verkopers, tijd en aandacht voor de klant (een persoonlijk gesprek) en direct op locatie bij de klant (ideaal om de huidige situatie te inventariseren).

Een goed verhaal is nog steeds de basis voor succesvol verkopen. De uitdaging in dit kanaal ligt erin dat je als verkoper je verhaal mag vertellen. Op een moment dat de klant daar open voor staat en tijd voor (je) heeft. Daar ligt de sleutel tot succes.
D2D is veranderd. Van een ‘rondje langs de deuren’ naar het opbouwen van een ‘salesfunnel die moet leiden tot een relevant verkoopgesprek met de klant’.
Salesdock biedt de tool om in te springen op wat gevraagd wordt in dit verkoopkanaal.

Aanmelden

De voordelen

  • Meer verkoopkansen aan de deur.
  • Eenvoudig terugbel- & vervolgafspraken plannen.
  • D2D als onderdeel van de hele salesfunnel.
  • Snel en eenvoudig looplijsten plannen voor teams in het veld.
  • Klanten eenvoudig en klantvriendelijk digitale offertes laten ondertekenen en accepteren.